czwartek, 8 września 2016

#30 Czas na powrót

Witajcie kochani.
Od ostatniego wpisu na moim blogu minęło już bardzo dużo czasu. Postanowiłem jednak ze nie zamierzam z nim kończyć. Dziś kiedy zobaczyłem statystyki, ucieszyłem się ze w dalszym ciągu mnie odwiedzacie i myślę ze powrót do blogowania to jak najbardziej dobry pomysł .








Jako ze w tym roku miałem przyjemność spędzić wakacje w Maroku który leży w północnej części Afryki, to właśnie na nim się głównie tutaj skupimy. Aby nie pisać o wszystkim na raz, wpisy zostaną podzielone. Poniżej przedstawiam wam jakich postów możecie się spodziewać w najbliższym czasie.
Już wkrótce na blogu :
- Wielkie zwiedzanie Marrakeszu, poznamy najciekawsze atrakcje
- Relacja z podróży do magicznej Legziry
- Ciekawostki na temat Muzułmanów
- Ogólne wrażenia na temat Maroka
- Recenzja hotelu 

Mam nadzieję ze wpisy które już nie długo pojawią się na moim blogu spodobają wam się i z niecierpliwością będziecie oczekiwać kolejnych.
Jeśli któryś z wpisów was zaciekawił i chcecie aby jako pierwszy pojawił się na blogu, napiszcie o tym w komentarzach :)
 
*Wszystkie zamieszczane tutaj zdjęcia będą objęte prawami autorskimi, proszę o ich nie kopiowanie*

3 komentarze:

  1. ojej widzę że dużo podróżujesz! także lubię podróżować!
    świetne zdjęcia, może zrobić post o przydatnych informacjach dotyczący podróżowania ?

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze moje zdjęcia ci się spodobały :)
      Być może kiedyś napisze taki wpis, teraz chciałbym się skupić na postach dotyczących Maroka :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Od razu widać, że kochasz podróże. Aż chciałoby się wyjechać.

    OdpowiedzUsuń